Jak działamy? Wy marzycie – my spełniamy!
Nasz zespół to świetnie skomponowana mieszanka wieloletniego doświadczenia, pasji, niesztampowego spojrzenia, śmiałości w planowaniu i dyscypliny w realizacji. W rolach głównych występują:
MICHAŁ

dyrektor generalny

perfekcjonista, który dba o to, żeby wszystko działało tak, jak należy. “Mężczyzna, który żadnej pracy się nie boi” – od kontaktu z klientami, poprzez koordynację projektów, aż po kwestie techniczne. Ojciec założyciel naszej firmy, zawsze uśmiechnięty i zawsze pomocny.

MONIKA

dyrektor artystyczny

to właśnie ona tworzy wciągające scenariusze, nietuzinkowe programy artystyczne, ekscytujące autorskie gry i angażujące zabawy team buildingowe. Jej naturalnym środowiskiem jest scena, gdzie świetnie odnajduje się jako konferansjerka.

AGNIESZKA

specjalista ds. sprzedaży, event manager

odpowiedzialna za kontakt z klientami i koordynowanie projektów, które pod jej czujnym okiem zawsze owocują sukcesem. Zajmuje się także tworzeniem ofert skrojonych na miarę wymagań naszych Klientów oraz sprzedażą.

PIOTR

specjalista ds. sprzedaży, event manager

nasz specjalista od „rzeczy niemożliwych”, jest mistrzem w spełnianiu nawet najbardziej wymagających życzeń naszych Klientów. Zazwyczaj w skupieniu pracuje nad przygotowaniem nowych projektów, ale jego ulubionym zajęciem jest zarządzanie w trakcie eventu.

BARTEK

specjalista ds. realizacji i logistyki

nasza firmowa “złota rączka”, dla którego aspekty techniczne poszczególnych realizacji nie mają żadnych tajemnic. Jako manager dba, żeby wszystko działało jak w zegarku, funkcjonowało bez zarzutu i dawało efekt “wow”.

O nas

Jesteśmy grupą zgranych, pomysłowych młodych ludzi i naprawdę wiemy, czym jest dobra zabawa. Nasza kreatywność sięga daleko poza to, co powszechnie kojarzy się z imprezami firmowymi, eventami i galami. Chcemy, żeby nasi Klienci mogli odprężyć się, zrelaksować i czerpać z naszych realizacji. A jest z czego wybierać: od jubileuszów i bankietów, poprzez koncerty i konferencje, aż po wydarzenia firmowe i brand events. Tam, gdzie innym piętrzą się problemy, nam otwierają się coraz to nowe możliwości – od 2003 roku nie ma dla nas wydarzenia, którego nie da się zorganizować. W naszym zespole doświadczenie łączy się z pasją, dużą dozą energii i zaufaniem, którym obdarzają nas Klienci – bo zawsze stoimy na straży Waszej dobrej zabawy. Jesteśmy specjalistami od niezapomnianych wrażeń, w każdą realizację angażujemy się na 110%, a w naszym słowniku nie ma określenia takiego jak „rzeczy niemożliwe”.